I can see you, can you see me?

Usch vad jag är bored.. har egentligen saker att göra men jag kommer lixom inte igång idag. Är ledig från körandet så försöker få lite gjort i hemmet, tvättstuga, repa inför spelningen, plugga.. får nog bli en promenad sen med så jag får in lite höstluft i systemet. Första kördygnet gick över förväntan. Fick köra två (för mig) nya fordon dvs X12 och X50 men det gick hur bra som helst och var riktigt kul. I morgon blir det X2'a ner till Malmö och sen ett Rc6 tillbaka så man hinner knappt börja vänja sig vid ett fordon innan man ska byta igen...

Inte riktigt vant mig vid min nya ergonomiska nackkudde heller som Maria köpte till mig, tycker jag får huvudvärk av den... jag är nog bara ovan vid att sova med rak ryggrad. Har ju sovit krokig i 28 år..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback