Shoot me back to the schoolyard..

Har vart full rulle senaste dagarna.. åkte mot Sthlm i onsdags. Torsdagen spenderades på Ikea där jag och frugan spanade på inredning till nya lyan. En riktigt nice dubbelsäng + en tv-möbel inhandlades. Hela fredagen höll vi på och bar grejer, Maria hade mycket jox men till slut var allt på plats iaf. Flytta är jobbigt, och nästa vecka är det mina saker som ska flyttas dit.. dock håller jag på att sälja av det mesta för att det ska bli lite mildare, nån som vill köpa nåt så säg till. Resten av fredagen tillbringade jag med att skruva ihop sängen vi köpte.

På lördagen var vi och spanade möbler på Mio, klart snyggare sortiment än Ikea men således en skvätt dyrare med. Vi beställde iaf en soffa som dessvärre inte kommer förrän veckan efter nyår.. lite drygt men vi får väl stå ut. Lägenheten är i vilket fall kanonfin, kommer bli superbra när allt är på plats. Sitter nu i Mjölis igen, skulle jobba i veckan men har ännu inte fått veta vart jag ska vara så inte mycket att göra mer än vänta in beskedet. Är gärna hemma nån dag till, har åkt på en förkyldning dessutom.. jag som bara trodde jag var bakis efter rödvinet.

15 dagar kvar till slutprovet, sen är man färdig. Oh Yeah!

Kommentarer
Postat av: maria

Jag tar ju som sägt gärna sängen, men den har du väl sålt redan, och så va det det där med frakten.. Det blir dyrt med 7000 frimärken eller vad det nu var..

Postat av: maria

Vad har du för krafs då? Malmöhalsduken kan du bränna, för den kommer ingen vilja ha.. ;P

Kan inte komma på att du haft nåt i din lägenhet som jag skulle kunna ha nytta av, soffbordet ser ju helt okej ut fast än det är från Ikea, men jag har ju inte ens ett hem att ha det i.

2008-11-11 @ 00:10:04
URL: http://amria.blogg.se/
Postat av: maria

Men tvn, skulle ni inte ha den kvar? Den där stolen är ju stor och bra.. ser bekväm ut. Men jag är inte i behov av den heller. Ge bort skiten annars då, lär ju inte tjäna så mycket pengar på dom ändå? Fast lite pengar är mer än inga alls.



Jag tycker du ska logga in på msn oftare så slipper vi sitta här och kommentera fram och tillbaka.. ;) Fast så fort katten har kommit upp fårn maten i köket så ska vi sova.. SÅ ikväll hinner vi inte prata ändå :)

2008-11-11 @ 00:23:58
URL: http://amria.blogg.se/
Postat av: maria

Din lustigkurre. Jag visste att du om nån skulle kommentera det. Men det måste ju stavas så? Eller ska man ha ett bindestreck med? Katt-temat?

2008-11-12 @ 11:28:30
URL: http://amria.blogg.se/
Postat av: Eva

Jag kan köpa hjälmen! :D

2008-11-17 @ 16:52:50
URL: http://lifeofeva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback