Big city boy..

Har vart en hård arbetsvecka.. jobbat 18-05 mån-lör. Kom hem igår mitt på dagen efter att ha släpat min tunga väska som en snöplog från tunnelbanan hem. Snöplogning inget för Stockholmare eller!? Nåväl, kom fram till slut iaf något trött och lite sur.. blir dessvärre en kortis hemma, ska åka ner till Mjölby redan ikväll. Skriver slutprovet på onsdag, sen är jag helt klar med allt. Ska bli grymt skönt när det är gjort! Lite stolt över mig själv till och med.. tar ut segern lite i förskott nu men vore ju fan om jag inte skulle klara det sista när allt annat gått så bra.. Det trista med kommande vecka blir att jag får sitta i en helt tom lägenhet med endast en madrass på golvet, jag kan redan nu känna hur uttråkad jag kommer bli. Får väl hänga hos Maggie, hon har ju iaf lite möbler kvar..

Idag grattulerar vi även min kära vän och kusin Ia som fyller ståtliga 29 år. Om två månader är det min tur. Fy fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback