There's a questionmark in my heart..

Såg en regnbåge när jag gick hem från träningen.. det är nog min absoluta favoritbåge. Övriga bågar som bör nämnas är pilbåge, ostbåge och den klart användbara armbågen. Hade prov idag, skulle tenta av hela bromsinstruktionen. Det blev inte en så ångestfylld upplevelse som jag befarade. Jag var visseligen ganska påläst denna gång så jag räknar med att det gick galant, får veta på fredag. Och på fredag styr jag dessutom mot Göteborg igen. Våra vänner i Thermostatic har releasefest för sin nya skiva så ska ner och dansa lite med dem och förmodligen dräpa nån öl.. ska bli trevligt.. alltid kul att träffa Ia med, min kära kusin. Börjar närma sig praktik med och efter lite bök hamnade jag tillslut på TX Logistik. Kommer nog bli att jag får köra timmertåg.. men dom skulle nog försöka ordna några långturer med mellan Malmö och Eskilstuna. Ska iaf bli skönt att få komma bort från skolbänken lite snart.. dock ska ett ännu värre prov klaras av först.. närmare bestämt om två veckor, det kommer garanterat bli en klart svettigare upplevelse än dagens prövning. Nåväl, ska nog gå vägen det med..

Frid kamrater!

Kommentarer
Postat av: maria

Ostbågar är oerhört gott, men regnbågen är nog oxå min favorit! :)
Vart hamnade du på praktiken, ort alltså? Mjölby? Jag är himla imponerad av dig, har jag sagt det? Jag vill oxå känna mig så rätt.. Men jag antar att jag kommer hitta min grej oxå. Har i alla fall sökt en praktikplats till hösten som jag verkligen vill ha! Men praktik? Aja. Nu ska jag plugga och sen sova!
kram kram

Postat av: maria

Om du ringer och väcker mig kl 8 imorron så springer jag innan jag går till skolan. Annars får det bli en runda på eftermiddagen :D

2008-05-22 @ 17:16:47
URL: http://amria.blogg.se
Postat av: maria

Hehe, tror alla med katt som ska flytta tagit såna bilder.. :) Minns inte att du haft en sån i bloggen, har du? Tror min katt är sjuk, han är helt seg och konstig..

2008-05-25 @ 22:38:42
URL: http://amria..blogg.se
Postat av: maria

Men nu är han liksom raka motsatsen till vad han brukar vara....

2008-05-25 @ 22:50:05
URL: http://amria.blogg.se
Postat av: Isabelle

Rainbows are so gay!



Fan Walle, jag behöver en uppdatering vad som händer i ditt liv.

Konstigt att det nästan redan är ett år sen som ni spelade i Karlstad.

Vi får msn:a någon dag!



Kramis.

2008-07-09 @ 13:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback