I'm like a sitting duck, and you hold the gun..

Då var man tillbaka i Östergötland efter en vecka i Stockholm. Har vart väldigt behagligt och avkopplande.. näst intill som att bo på hotell med en egen passupp. Gjort lite allt möjligt där, bio förra helgen. Såg The Eye.. den var väl okej, allt med Jessica Alba är bra.. Sen har det vart väldigt fint väder oxå vilket öppnade för lite promenader i Gamla Stan. Precis som Tobbe från En annan del av Köping var jag tvungen att begrunda Stockholms smalaste gata och jag kan bara instämma, fy fan va smalt! Valborg var väldigt lugn. Efter lite matlagning och nån öl drog vi in mot Slussen för att kolla på vännerna i Thermostatic då dom spelade. Trevligt träffa dom även om dom inte hade det så lätt denna kväll.. blir nog bättre drag på releasefesten i Götet den 23'e.

Masade mig iväg till gymmet idag med och uppdaterade mitt månadskort. Ska försöka bli lite mer aktiv framöver, får se hur det går. Planen är iaf lagd, det svåra bli väl att följa den. Resten av lördagen kommer spenderas med plugg alternativt musikpill.. eller en combo.

Ett par riktigt smala bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback