Cause I'm looking my best, and you know it's true..

Dagarna rullar på, veckorna går... nu har man gått en månad här nere och allt känns bara bra! Dock är det en rätt tung pluggperiod nu men vafan, det är kul samtidigt. Dock inte jättekul att sitta åtta timmar och bara lyssna i skolan, jag blir så rastlös av att bara sitta still så länge.. men man överlever. På onsdag är det medåkning igen, hoppas jag får en snäll förare denna gång med så jag får köra igen.. vore nice! Torsdagen sen bär det av ner mot Karlshamn några dagar, ska bli kul att träffa familjen och Tobbe. I morgon ska jag upp en snabbis till Falun, lämna över nycklarna till mina gamla lägenhets nya ägare + växelkassan till gamla jobbet. Så det blir sammanlagt 8 timmars tågresa i morgon fram och tillbaka.. segt, men får en del tid att plugga på då så jag kan ha helgen fri sen.

Mars TV har fått en riktigt nice spelning med! Vi ska vara support till Firefox AK den 12 april på Sticky Fingers i Göteborg. Top Floor denna gång med så kommer bli sjukt roligt! Bokat resa ner till Götet den 28-30 mars med.. då ska jag och kusinen festa loss och kolla lite band, kommer bli riktigt kul det med.

Kommentarer
Postat av: maria

Men Göteborg Walle! Jag då? När ska jag se er? Måste jag åka så långt?

Postat av: Richard

Hum, synd att det inte var spelning i sthlm för en gångs skull :P Ska ju dit nu och praktisera..

2008-03-23 @ 23:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback