Stop wasting your life doing things you don't want..

Hemma igen en kortis efter praktikvecka nummer två. Har legat i Emmaboda denna veckan och kört timmer. Manligt som fan! Körningen har gått kanon (naturbegåvning). Dock har passen innehållit lite för lite körning tyvärr.. lastningen av allt timmer tar så lång tid så man har mycket dötid under tiden det görs, lugnt om man får betalt.. dock får ju inte jag det.. än. Nåväl, nu är jag alltså i Mjölby nån dag innan det bär iväg till Borlänge och S2 för spelning, på onsdag nämligen. Dagen före Peace & Love drar igång så förhoppningsvis är det lite folk på plats. På torsdag styr jag mot Stockholm nån dag innan det blir Emmaboda igen för mer praktik, full rulle mest jämt.. men det är samtidigt skönt att ha nåt att göra. Midsommar kommer spenderas ensam med bra musik och nån 3,5a... räknade inte med att få komma hem förräns på måndag så hade inget planerat direkt.. men känns skönt att bara få vara lite själv med när man bott med två främlingar under senaste veckorna. Visseligen riktigt schyssta snubbar men ändå.. jag behöver min alonetime då och då. Tänkte klämma upp fler skitrisiga bilder från vecka två ute i spåren. Fred på jorden!


Jepp, man kör tåg med ratt med ibland. :)


Ett lok som ger hår på bröstet..


Här lastas en och annan stock på.. (3-4 vagnar av 20 syns..)


Här sitter jag och chillar främst i rörelseriktningen nånstans i den småländska myllan en tidig morgon..



Kommentarer
Postat av: maria

Vart kommer citatet från? Jag behöver ett jobb, innan dess kan jag inte förverkliga min dröm. Dags att börja söka en massa jobb kanske?

Mmmmmmm hår på bröstet... mmmmm.... drömmer ännu mer

Postat av: maria

om man gjorde text innanför * så blev texten fet..

2008-06-21 @ 12:49:43
URL: http://amria.blogg.se/
Postat av: Pooh

Bilderna utger mycket känslor så man glömmer den kassa kvaliten - liten smyg fotograf i dig kanske ;-) Den sista är min favorit.

2008-06-21 @ 17:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback