It's not me, it's you..

*blåser bort dammet från bloggen* Känns som om denna bloggs vara eller icke vara just nu balanserar på en skör tråd. De få gånger jag får lust att skriva befinner jag mig oftast långt bort från en dator.. men den större delen av tiden känner jag inget behov alls. Får väl se vad som händer med den.. Sen sist har jag iaf kommit hem från vistelsen i blekinge. Blev en hård vecka där med fest fem dagar (!). Var inte direkt fuller men det tär på kroppen ändå att hinka öl dagligen... parkalkisarna här i Mjölby ska ha lite cred trots allt. Är alltså tillbaka i skolan igen och första veckan blev en prövning. Hade nästan glömt hur segt det är att bara sitta och lyssna i åtta timmar samtidigt som sommaren visar sin bästa sida utanför fönstret.. Varmt as hell och träsmaken känns i munnen redan vid 10:00-fikan. Nåväl.. nedräkningen har börjat och nu är det bara 9 veckor kvar av av teoribiten. Vill börja jobba nu.. vill tjäna pengar nu och flytta från Mjölby nu nu nu... lider iofs inte i Mjölby men let's face it... här är stendött.. dilemmat nu är dock vart jag ska flytta.. hm..

Dagens möte kl 07:42
Skum dam i park: - Ursäkta att jag stör, är du bra på engelska?
Walle: - Yes. (som om det skulle vara bevis nog..)
Skum dam i park: - Vad betyder "experience"?
Walle: - Jaa.. "erfarenhet", typ.
Skum dam i park: - Jaha.. okej... mhmm.. Ja tack då. Förlåt så mycket att jag störde.
Walle: - Inga problem.

WTF!?

Nä, nu ska jag ta och titta och smaka på ett par schyssta meloner...

honungsmeloner alltså, vad trodde ni..?

Kommentarer
Postat av: maria

Mohahaha.. Om man ska va kåt, varför inte på kändisar?



Jag tycker om din blogg, är ju kul att läsa om vad du gör lite sådär komprimerat i ett enda inlägg.. :)

Postat av: maria

Mamma? Syster?

Jag har inte så många läsare längre heller. Har nästan dött helt nu under sommaren. Jag har faktiskt ett datum då jag ska lägga ner tror jag, men ett tag till sliter jag vidare.

2008-07-25 @ 18:34:12
URL: http://amria.blogg.se/
Postat av: Eva

Walle, hett tips! Flytta till Glumslöv, det är där det händer!

2008-07-30 @ 00:12:17
URL: http://lifeofeva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback