It's getting hot in here..

Jag tillhör dem som brukar klaga högt och ljudligt över vintern.. om hur kallt och drygt det är med all jäkla is och obekväma kläder.. men undra om det inte är lika illa när det är såhär varmt.. jag får ju för fan inte luft! 34 grader minst i lägenheten och svetten rinner i floder längs med ryggen och pannan och då sitter jag ändå bara helt still. Nä, det kan bli för varmt också. Damn! Både jag och Ljungberg håller på att stryka med.. Har iaf inhandlat några kalla Guinness och ska nog mysa till det med en senare, måste bara fixa maten först. Ingen öl före maten, eller hur var det mor sa när man var liten?

Jag skulle ju börja träna igen med.. men finns inte en chans man orkar dra till gymmet nu.. måste bli svalare. pjuh..

Nu mat. Frid kamrater!


Med fötterna i Svartån..

Kommentarer
Postat av: maria

Det är därför jag älskar både sommaren och vintern, de har ju båda sin charm, eller det motsatta... :) Tänkte inte kommentera först, men så kom jag på att det alltid är kul med kommentarer så spela roll liksom.. Dryg är jag ju ändå, så lite drygare gör väl inget?

Postat av: maria

Jag har sagt det förr men jag kände att det behövdes igen. Tack för att du finns! Tur att du är vaken och full om nätterna så jag kan ringa och gnälla, jag hoppades faktiskt att du skulle va riktigt packad så du slapp minnas allt i morgon när du vaknar! Hoppas inte Maria tyckte att jag snodde dig från henne.. :)

2008-08-03 @ 02:54:16
URL: http://amria.blogg.se/
Postat av: maria

Smålullig fick liksom duga, då minns du säkert inte allt i alla fall.. ;) Du mindes i alla fall inte att du berättat vissa saker bara nån minut innan, så jag vet inte hur många gånger du sa att du skulle flytta till Stockholm.. Haha. Äh, allt det här kan vi ta på msn nån dag..

2008-08-03 @ 11:21:11
URL: http://amria.blogg.se/
Postat av: maria

Ni kan bo i Göteborg sen ju... Drömmen kanske bara har flyttats längre fram i framtiden..

2008-08-03 @ 14:30:58
URL: http://amria.blogg.se/
Postat av: maria

Eller hur.. Det var i klass med den där sexiga mannen i Falun! Jag var som hypnotiserad! Du vet, jag och mina musiker.. ;P

(Dessvärre syns han inte på bilden, Titiyo skymde han med sin dans!)



Nu får du uppdatera, för det är pinsamt att jag kommenterat samma inlägg så här många gånger!

2008-08-09 @ 13:15:49
URL: http://amria.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Nej, nu börjar det nästan se lite fånigt ut att bara finns ett namn bland kommentarerna. Detta funkar ju inte haha. Så slänger över ett hej, behåll bloggen. Påminn oss att du lever bara. ;)

2008-08-09 @ 14:13:56
URL: http://onlytendollah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback