A kick in the teeth..

Zzzz...Zzz.... Äta, jobba, sova, dö... typ. Kände det var dax för en uppdatering men när jag väl skulle börja skriva blev det helt blankt. Händer inte mycket här.. fast egentligen gör det nog det. Jag orkar (eller vill för den delen) inte utveckla det här och nu dock. Har nyss chokladpuddat mig till koma så nu har jag såklart värsta ångesten.. min hjärna kan inte greppa eller acceptera att choklad förgås så därför tvingar jag mig att äta tills det är helt slut vilket självklart utmynnar i ett kraftfullt illamående och självförakt. Nu kommer jag få ligga med tarmvred och hjärtklappning pga sockeröverdos och försöka somna. Typiskt. Börjar närma sig fredag med och jag har knappt övat nånting.. en lite kul detalj är att vi har fått en extra säng på vårt hotellrum, undra vad den är ämnad för? ;-P Nåväl, ungdomarna får väl utnyttja den isf om efterfesten skulle råka bli på vårt rum. Förhoppningsvis blir den inte det så vi gamlingar (jag) kan få sova nån timme åtminstone innan hemfärden igen.. I vilket fall ska det rockas hårt! Yeah!

"bounce up and down to the beat my friend.."
~Kool - Electrohead

Kommentarer
Postat av: Anna

Nu var det längesen. Jag saknar Walle-musik på datorn. :/

Hur är allt med dig, överlag liksom?

Postat av: Jimson

!Mucha suerte världens bästa Walle!

2008-01-30 @ 22:19:21
Postat av: Egoina

här var fint du! ;)

2008-01-31 @ 20:47:47
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: maria

Fint det blev. Duktiga jag :D
Nu har jag lärt mig hur man ändrar storlek på "presentationsbilden oxå"...

2008-01-31 @ 21:04:04
URL: http://amria.blogg.se
Postat av: maria

Aja.. nu blir det bara kommentarer från mig här, du får väl radera nåra om du tycker det är jobbigt. Måste bara säga att jag är himla nöjd med bilden, hoppas du är det oxå! Går in här hela tiden och ser hur fin den är, är därför du har så många besökare i dag.. :)
Till den riktiga kommentaren som jag tänkte skriva när jag läste det här i går. "Äta, jobba, sova, dö.." Du är medveten om vem som skrivit den textraden i en sång va? :)

Ungefär lika illa som när jag har "Tycker om när du tar på mig.." i skallen... hehe

2008-01-31 @ 22:07:35
URL: http://amria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback