You intrude my veins like a virus..

Nu har jag bott i Mjölby i ca 3 månader.. time flies.. Dagarna efter inflyttningen köpte jag ett doftblock till toan, ett sånt där som färgar vattnet blått när man spolat. Detta magiska (jag förutsätter att det ligger magi bakom) block håller fortfarande trots att jag måste spolat en miljard gånger sedan jag flyttade in.. smått fantastiskt! I morgon är sista dagen på en ganska tuff vecka.. mycket plugg nu. Jag har på dessa tre månader nästan antecknat upp en hel bläckpenna. Det har jag inte vart i närheten av under varken högstadium, gymnasium eller högskola innan. Fan vad vi skriver rent ut sagt..

Spelade badminton idag med några från klassen.. man är som ett kylskåp.. var nära sträcka baksidan av låret redan efter 10 min.. gubbvarning på det men det blir väl så när man inte rör sig så ofta. Skönt att röra sig dock.. synd att det ska vara så svårt att komma ur startblocken bara. Skissas på två nya spelningar med.. men jag ligger lågt med dessa tills vi vet säkert om de blir av. Vad har mer hänt i veckan.. hm.. får se nu... jo, sålt mitt PS2 till häleripris. Bokat en tågbiljett till helt åt helsicke fel dag (utan möjlighet till ombokning..) drygt värre.. som om jag har råd att slösa med pengar för stunden.. knappast. Nåväl, nu blir det duschen.. sen ska jag spoona upp Ljungberg mot väggen och försöka sova lite.

Frid kamrater.

Kommentarer
Postat av: Pooh

You are clever my friend, hehe! Man ska inte sträcka benen sådär förstår du väll. In med tigerbalsam i handväskan med bums.

2008-04-26 @ 13:44:00
Postat av: maria

Tänk att jag missat att du uppdaterat, på flera dar.. Märks att jag har vart ute och flängt! :) Saknar dig Jimmy.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback