I make you laugh by acting like the guy who sings..

Glömde nämna en liten detalj i förra inlägget.. åkte samma tåg som Matrin Sköld hem från Norrköping. Och för er som inte vet vem han är så spelar han bas i Kent. Inget särskillt egentligen men ändå lite kul, smått duktiga pojkar det där ju. Har spenderat i princip hela dagen i Mora (eller Orsa om man så vill..) Fick äntligen tummarna ur och åkte upp och hälsade på Fanny. Var mysigt att träffa henne, längesen sist. Söt som få den dära.. ;) Kommande två dagar blir det till att intensivplugga då det är tenta på fredag och jag har inte ens börjat försöka lära in nåt. Luktar omtenta lång väg men får väl göra ett försök iaf. Har även skrivit kontrakt med Manpower i veckan så nu kan det kanske bli lite extrajobb därifrån med.. fint det.. cash is king! Inte Johnny utan pengar alltså.. fast Johnny är oxå bra.


Vad skulle du göra om du bara kunde? Du kan!


Kommentarer
Postat av: maria

Skit ner dig! Han är inte alls galen, bara ibland! Särskild stavas med ett L ;p
Vi lär ju i alla fall vara två på den omtentan!
Nä, nu ska jag lägga mig i sängen och tycka synd om mig själv. Man får det ibland va?
Finns ett nytt inlägg i min blogg oxå om du nu skulle läsa det här innan du somnar!

Postat av: fanny

Naaah, så gulligt du skrivigt om mig.. *ler*
Var grymt kul att träffa dig, som sagt var ju ett tag sen...PUSS

2007-10-03 @ 10:11:39
URL: http://pintet.blogg.se
Postat av: Egoina

thank you for the information

2007-10-04 @ 22:31:49
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback