Join the suicide stretch..

Tåget mot Göteborg går om 8,5 timme.. och här sitter jag och dricker lite öl och börjar till och med komma i feststämning. Bara att hoppas man vaknar i tid i morron. Det huvudsakliga målet för denna Göteborgsresa är Kent-konserten på fredag. Damn va fett det kommer bli, dräpa några öl och skrika ut Jocke Bergs underbara texter.. snudd på religiöst. Min kusin, tillika bästa vän, fyller dessutom år denna dag.. Hans födelsedag är alltid en väckarklocka för mig, den innebär att det är exakt två månader tills jag fyller år och når samma ålder. Shit, tänka sig att vi snart är 28 år båda två, helt galet. Men vafan, ålder är bara en siffra! Övrigt kan jag meddela att en ny spelning är bokad. Den kommer äga rum på Sticky Fingers den 28'e december. Ska bli kul att spela i Göteborg igen då det bara verkar vara där vår musik går hem. Ska bli trevligt att träffa alla snälla ansikten vi brukar möta där borta. Har bokat biljetter ner till familjen över jul oxå.. ska bli mysigt att träffa dem igen, speciellt lilla Natalie! Denna underbara lilla knubbis! ;)

"When the one you love, loves the fellow next door
and life don't look so appealing
don't hang your head from the ceiling kid
Join the suicide stretch.."
~Hoboken - Suicide Stretch


         Natalie         Ia & jag lite fulla       min katt Ljungberg

Kommentarer
Postat av: maria

Åh, Göööötet, vad underbart! gillar inte Kent men "Socker" är ju bara för fin, älskar den låten!

28 december, du vet att jag fyller år då va? :)

Postat av: maria

Varför så deppiga citat Walle? Låter som om du är olyckligt kär? Hoppas du får det bäst i morron! Hörs! Krams

2007-11-22 @ 19:43:46
URL: http://amria.blogg.se
Postat av: Mikka

oh, vad för musik? Jag är gbgare och har ingen aning :O crap!

2007-12-04 @ 23:54:28
URL: http://www.rebelle.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback