Älskling, vi ska alla en gång dö..

Hemma igen då efter en trevlig helg i Göteborg. Kent var ju som väntat helt fantastiska, vilken brutal låtarsenal dom har att välja bland, helt galet! Så mycket mer än själva konserten hann vi inte med då Ia jobbade en del osv.. men jag ska ju snart ner igen. I morgon ska jag jobba igen så då blir det till att åka tåg 9 timmar till, yay.. hrm.. Min kära kusin Ia jobbar som sagt (har jag sagt det förresten..?) på IKEA och jag måste återberätta en grej han sa igår. En av hans kollegor som jobbar på, hm.. typ sängavdelningen eller vad det heter, hade följande dialog med ett par.

IKEA-anställd: Hej, vad kan jag hjälpa er med då?
Tjej i parrelation: Hej, vi skulle vilja titta på en ny bäddmadrass.
IKEA-anställd: Jaha, är det nåt speciellt ni är ute efter?
Tjej i parrelation: Ja, vi måste ha en som är mjukare.. jag får så ont i knäna av den vi har nu.

Underbart!


"Så du tog min hand i vimlet och sa: älskling allt är skit
och mitt cyniska hjärta flimrar när mitt livs kärlek drar sin kniv
Du sa: Vi följs väl åt till himlen men gör det bästa av vår tid
och jag hör klockorna som ringer för världens äldsta raggningsreplik
Du sa: Älskling vi ska alla en gång dö.."
~Kent - Mannen I Den Vita Hatten (16 År Senare)

Kommentarer
Postat av: Elin

haha :) Ibland har man extra kul på jobbet!

2007-11-25 @ 11:36:01
Postat av: Kött

Varför blir jag sugen på att börja lyssna på Kent? Citat-jägaren i mig väcks tror jag. De verkar ha många rader som kan passa in på ens liv. Har de nån om rädsla för att fölora?

Postat av: maria

Det var ju jag som skrev det där ovanför.. Inte Kött. Jag surfar på hans dator och det blev fel, hoppas du var smart nog att fatta det! Eller har du kommenterat tillbaka i hans blogg? Det vore ju lite kul.. :)
Dessutom vet jag att det heter förlora.
kram

2007-11-27 @ 19:20:16
URL: http://amria.blogg.se
Postat av: maria

hahahahahahahahahahaha.... du va inte så smart.. :) Min bror hatar Jocke Berg för övrigt, så han lär inte fatta nåt alls av din kommentar!!

2007-11-27 @ 19:21:40
URL: http://amria.blogg.se
Postat av: Bella

Haha! Det är nog roligare än vad man tror att jobba på Ikea ^^

2007-11-27 @ 19:48:03
URL: http://brutalabella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback