It takes two to lie, one to lie and one to listen..

Det dära ölsuget jag nämnde i förra inlägget stillades under Valborgskvällen. Ett par styckna passerade svaljet om jag minns rätt. Ett par tequila dessutom så jag var rätt yr ett tag. Dock var jag förnuftig nog att hålla igen då det var som mest nöjespark så det hela jämnade ut sig till en bra nivå. Har haft en väldigt stillsam helg, bara suttit och pillat med musiken. Endast 12 dagar kvar nu tills vi ska lira. Ska bli kul som fan men börjar kännas lite i magen nu. Har vart uppom Stillbergs med, ombytta roller.. nu är det jag som kattvakt.. man får ju ställa upp tillbaka eller vad det heter. Katten levde och for som en studsboll genom lägenheten.. då föredrar jag nog mitt eget sansade och mer slappa exemplar till katt.

Kommentarer
Postat av: maria

Du får ju komma ihåg att han bara är ett barn än, som dessutom varit ensam hemma sen i går förmiddag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback