I'm a synthpoper yes I am..

Då börjar det minsann dra ihop sig.. bara tre dagar kvar.. känns faktiskt bättre nu än för en månad sen konstigt nog.. men det hinnar nog ikapp tills på fredag kväll. Nästan allt är klart, ska fixa det sista nu inatt.. sen åker jag mot Götet i morgon eftermiddag. Har fixat med massa småjox de senaste dagarna.. smågrejer som är enkla men ändå blir dryga att ta tag i.. så som skicka tillbaka kläder, fellevererade skivor.. låna böcker på bibblan (lite amish jag vet..) och så vidare.. hm.. ingen aning om vad jag ska skriva.. krystar mest pga Stillberg klagat på dålig uppdatering. Tror det blir intressantare att skriva efter helgen och berätta om lystern i Eddies Moogsynthar... Nåväl gott folk, önska oss lycka till nu! :) and btw.. Heja Malmö FF!!! Yeah!

Synth on!

Here we go!




Kommentarer
Postat av: maria

Har bara tre saker att säga:
1, Tack för uppdateringen.
2, Lycka till! Man borde ha varit där... (och du, kör på den röda slipsen..)
3, Maria heter jag, Maria. Inte så svårt att skriva faktiskt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback