I'm that supernova from Mars.............TV

Det här är mitt liv. Det enda liv jag har. Det är jag som väljer vad jag ska göra med det från det här ögonblicket och framåt. Nej, det är inte lätt, och ja, det finns andra människor att ta hänsyn till, men i sista hand är det jag själv som bestämmer över mitt liv. Jag bestämmer själv hur jag ska reagera på saker och ting och på människorna omkring mig. Jag bestämmer själv vad jag ska göra med den information jag tar emot och vilka signaler jag ger ifrån mig. Frihet är att välja. Det betyder att jag kan leva det liv jag väljer att leva och göra de saker jag väljer att göra. Frihet betyder att mina val respekteras och att jag kan göra det mesta möjliga av dem. Jag kan gå till skolan/jobbet, umgås med vilka jag vill, ta en promenad, äta kinderchoklad, åka buss, spela fiol mm.. Frihet handlar om att fatta sina beslut i enlighet med sin egen övertygelse. Jag kan leva det liv jag vill och få den frihet jag förtjänar.. jag kan finna ett inre lugn genom att välja frihetens väg.

Jag är på väg...

Tänkte börja med en glädjande nyhet. Mars TV har fått sin första spelning (!!!) och denna kommer äga rum den 18 majStoran i Göteborg. Sjukt kul och sjukt närvöst. Gäller att omvandla närvösiteten till nåt positivt och gå ut och äga stället.. Snacka om terapi för mig det här.. det ultimata slutprovet att stå där och sjunga för 200-300 pers.. Daily Planet ska spela samma kväll med så ska bli najs att träffa dom, gamla ungdomsidoler ju.. :D nåväl, 3 år sen man var på scen typ och då spelade man covers på en privat fest så rätt stor skillnad nu. Ska ut en runda i morrn (eller senare ikväll).. lyssna på Juvelen och dräpa några öl. Softisch.. Snart dax för besök av mordersenheten med bihang med. Trevligt. Och 13'e är det releasefest för BTS.. kan bli kul och 20'e ska man till Göteborg och röja på synthklubb.. mycket på gång. Får äta snålt så jag har råd med allt. Frid medmänniskor!



Är frihet något annat än att leva det liv vi önskar? Nej, inget annat.
~Epiktetos

Kommentarer
Postat av: Anna

18 maj... jag vill se! Mer information tack, åldersgräns? Kostnad?

Postat av: maria

Tänkte skriva nåt vist. Men jag kommer inte på nåt. Känner mig tom. Så jag skriver det här så vet du att jag har läst och att jag tänker.

2007-03-28 @ 14:13:51
URL: http://amria.blogg.se
Postat av: Miss Lyckad

Kommer du att inleda eller avsluta med The Jimsång?

2007-03-29 @ 18:02:14
Postat av: maria

Kan jag låna din ångest bok? :)

Jag har gjort val i livet som jag borde hålla. Jag har gjort bra och dåliga val i livet. Vissa ångrar man, och andra inte.

2007-03-31 @ 12:38:48
URL: http://amria.blogg.se
Postat av: Du vet vem...

Hoppas det komemr går bra nuttis XD

2007-04-03 @ 20:50:18
Postat av: maria

Uppdatera så jag har något att läsa när jag inte vill sova! ;)

2007-04-07 @ 00:55:46
URL: http://amria.blogg.se
Postat av: Pooh

GUh va kuuuul.. GRATTIS i knew it you know it haha. Måste försöka ordna att åka ner dit. Vet du mer om vilken tid eller åldergränser osv? Tänkte att jag drar med mig hela gänget.. =)

Kramen

2007-04-09 @ 20:12:36
Postat av: Pooh

GUh va kuuuul.. GRATTIS i knew it you know it haha. Måste försöka ordna att åka ner dit. Vet du mer om vilken tid eller åldergränser osv? Tänkte att jag drar med mig hela gänget.. =)

Kramen

2007-04-09 @ 20:12:49
URL: http://pooh.maxweb.se
Postat av: Fröken Uppgiven

Om man varken kan eller vill välja då? I och för sig så är det också ett val, att välja att inte välja, men ett dumt val. Din tur att vara Dr Phil ;) Annars äter jag grönsaker i tallrik (typ som glass i tallrik, fast med grönsaker, glass vinner)Annars?

2007-04-11 @ 12:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback