You're making mountains out of molehills..

Damn va trött jag är! Har iofs börjat komma in i jobbtempot lite nu efter en vecka men klart segt att stiga upp 04:00 som idag, är ju van vid att gå och lägga mig vid den tiden. Nåväl, i morgon ska jag ut och åka tåg igen, kanske inte det roligaste men kommer inte va själv vilket underlättar. Därimot kommer jag åka själv under midsommar. Ska åka ner till Stockholm och börja där sen fram och tillbaka till Falun.. sen sova i Sthlm tills på fredag för att sedan åka till Mora och sova där... sen dagen efter ner till Stockholm igen några vändor för att avsluta i Falun på lördag kväll. Kul midsommar med andra ord.. ensam på ett hotell i Stockholm med endast kabel-tv som sällskap.. får väl tänka på pengarna, borde ju bli lite extra den helgen.

Och apropå TV.. vårt band Mars TV har fått skivkontrakt om vi vill ha.. pratade med Herr Billing en stund igår. Dock vet vi inte riktigt än om vi ska tacka ja eller ej.. var vissa detaljer som var sådär.. samtidigt var vissa detaljer väldigt bra.. skulle va kul att ha något annat att jämföra med.. vilket vi nog har, andra har ju oxå vart intresserade så tänkte maila dom och höra ifall dom fortfarande är det. För övrigt har en stor tysk nättidning hört av sig och vill göra en intervju + en recension.. + att vi ska vara med på en samlingsskiva dom ger ut oxå isf. Vore kul, sidan har ca 500.000 unika besökare i månaden så det kan ju bli bra reklam det där. :)

Ibland är saker svåra att förstå.. tydligen är jag oxå det ibland.. jag kanske inte är lika uppenbar och genomskinlig som vissa andra.. det kanske inte alltid märks utåt vad jag tycker och känner.. men inuti är jag nog egentligen ganska vanlig och enkel. Hade du kunnat läsa tankar hade du kanske förstått.. kanske inte behövt vara så desperat efter uppmärksamhet.. du fanns ju med mig hela tiden ändå...


En överdos på sorgliga slut...

Kommentarer
Postat av: maria

Ja, det är klart man kan. Men den stora frågan var nog
det där om ensamheten. Jag hade kunnat åka runt på det där tåget i helgen med dig, för nåt skojjigare verkar inte hända..
Lät lite depp i din blogg oxå, så det är inte bara min som gör det...
See ya dude!

Postat av: Fröken Sommarlov

Wooohooooooooooooooooooooooo! Tyskt samlingsalbum, jag säger då det =) Herzliche Gluckwünsche (eller nåt sånt) Jag är stolt! Idag skulle Nikki Kanin fyllt mopedålder. Igår kollade jag i gamla skolkataloger. Du var blondin i 8an (det räddade min kväll)=) Hoppas jobbet går som på räls och att du fortsätter att vara du och ingen gladpackgrabb =)Kram & tut!

2007-06-18 @ 23:42:49
Postat av: rebben

jag kommer och tittar på dig o Ia på sticky fingers i göteborg skulle jag tro=)Hoppas allt är bra med dig vännen. Kram /Rebecca

2007-06-20 @ 11:02:06
Postat av: Fröken Heisland

Trevlig Midsommar Walle!

2007-06-21 @ 23:38:56
Postat av: Anna

Men vad kul, det går framåt iaf! Jag vill definitivt se er nån gång i Göteborg om det blir tillfälle. :) Längesen vi pratade något men hoppas allt är okej med dig.
Kramkram!

2007-06-23 @ 10:24:55
URL: http://alterica.wordpress.com
Postat av: maria

jag tror du skulle gjort samma sak...

2007-06-24 @ 01:51:44
URL: http://amria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback