All my decisions are passive..

Längesen jag skrev, och innan Stillberg börjar klaga får jag väl uppdatera lite... är väl trots allt bara hon som läser nu för tiden ändå. Har troligen hänt massor sen jag skrev sist men blir inte lätt att komma ihåg det, speciellt inte i kronologisk ordning så jag tar det som det dyker upp i minnet. Hade Tina på besök för ett tag sedan, en söt flicka jag träffat, och träffar. Var väldigt mysigt att ha en femal varelse brevid sig i sängen igen. Och nu kommer hon på besök nummer två denna söndagen, ska bli trevligt minsann. Hoppas vädret blir bra så vi kan ligga ute i solen och mysa. Dock ska jag börja jobba på måndag så kommer få lämna henne hos Ljungberg vissa dagar.. Extremt viktigt och skönt att jag fått tag på ett jobb iaf, även om det är i Borlänge och även om det är i min gamla branch (restaurang) men vafan, kommer in pengar så småningom vilket är minst sagt bra.

Vi har även fått två nya spelningar bokade; Stockholm och Klubb Volga den 11'e juli och Göteborg, Sticky Fingers den 25'e juli.. Yeah! Ska bli grymt kul! Vi fick en helsida i GP med bra recension + spelades i Radio Eskilstuna 2 juni.. så små steg framåt.. skulle va kul om nån kom med ett bra erbjudande snart. För övrigt har jag nu (bortsett från en kvarvarande restuppgift) avklarat två år av min utbildning, alltså bara ett år kvar... tiden går sjukt fort. Känns som det var nyss jag sa farväl till jobb, gamla vänner, fotbollen mm för ett liv 70 mil norrut. Trivs bra här men får se vad som händer om ett år.. känns som man skulle kunna hamna nästan vart som helst.

Saknar min syster och lille Natalie.. hoppas jag kan åka ner och träffa er snart.


"It surprises me how I tend to care less over time.."

Kommentarer
Postat av: maria

Yeah Walle! Jag har verkligen hållt mig från att tjata den här gången.. =)
Du har tur du som har både flicka och jobb.. Det har ju jag oxå iofs, då jag är flicka själv, men det skulle inte sitta helt fel med någon av det motsatta könet vid sin sida.. Aja.. See you!

Postat av: Fröken som inte vill ha sommarlov

Jag antar att de två punkterna efter Natalie betyder "Jimson". Tiden går fort när man har roligt...eller iallafall när man har passerat 20+. Läskigt! Trevlig helg. Hoppas jobbet går som på räls ;) Tut

2007-06-08 @ 17:45:43
Postat av: Tinus...

Mmm nu e jag här igen.. o du jobbar.. :P

2007-06-13 @ 13:13:54
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback