My talent, I've never really appreciated it..

Har vart två långa dagar med opponering/ventilering.. mycket sittande och lyssnade men det har varit kul och intressant att höra allas projekt. Sen blir man ju väldigt rastlös av att sitta still länge.. jag iaf. Min egen opponering/ventilering gick väl helt okej trots att jag rent allmänt är ganska besvärad i sådana redovisningssituationer. Fick mest positiv kritik på låtarna med, det negativa som kom upp var detaljer i mixarna jag kände till så det var bara att hålla med. Live and learn. Har frisknat till nu iaf från min kombinerande halsfluss/luftrörsinfektion.. har bara lite rethosta kvar i princip. Var hos terapeuten härom dagen igen.. första sen bedömningsdejten i början av december. Kändes väl okej men hände inte så mycket. Mest lite småtips och smågrejer jag skulle öva och testa till nästa gång. Allt som allt har det nog ändå kännts en smula bättre på sistone.. och bara att jag skriver det är ett framsteg. Men det är lång väg kvar. Och så är det dax att fira bemärkelsedag på måndag igen.. fast så mycket firande blir det nog inte. Kanske köper hem nån öl och firar med katten. Är sugen på att gå ut och festa lite, inte pga födelsedagen utan rent allmänt. Längesen man var ute så nu känns det. Jag sätter mitt hopp till Tobbes likasinnade intresse för maltdryck.

Är ikväll även lite avis på min kusin Ia som fick se Anders Eriksson från Galenskaparna på nära håll under kvällens arbetspass på IKEA (Ia jobbar där..). Vad Anders handlade framgick inte men troligen en påse värmeljus.. minst. Coolt att se en sån legend på nära håll ju.. :D Vissa gillar rockstjärnor, vi gillar avdankade svenska komiker.

Håll höjd kamrater!

It's in the water baby..
Do the Robodance!

Kommentarer
Postat av: maria

Varsågod och tack för att du tycker min blogg är eminent :)
Och du, vem känner sig inte obekväm i såna situationer som opponeringen? Väntar på en kopia av Barndoms drömmar...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback