Let's be back here at quarter past impossible..

Ett tag sen jag skrev, och efter direkta uppmaningar så kände jag mig mer eller mindre tvingad. Nyårsafton, som iofs redan känns som en evighet sen, blev trevligare än väntat. Det är än en gång bevisat att när man inte i förväg skruvat upp förväntningarna så blir det ofta bra. Vi var en kvartett som flöt omkring lite överallt. Först var jag hemma hos Tobbe där vi sög på några folkisar och en Gin tonic, med för kvällen lyxig drinkpinne i plast! Tog sedan bussen hem till Erik runt nio när han och en flicka vid namn Elin hade kuckilurat färdigt. Transporterade oss sedan strax innan tolvslaget upp till nån stuga uppe vid hoppbackarna... ingen aning vad vi skulle där och göra egentligen men fin utsikt var det iaf. Efter en brant och något halkig väg ner snyltade vi oss in på nån privat fest för att senare avsluta med den numera obligatoriska falafelrullen.

Ligger för tillfället däckad av nån influensa.. så här dåligt har jag inte mått sen jag tvingades lyssna på den kommunala musikskolan i Örebro när dom gav "Våroffer" i fel tonart för 4 år sedan... extremt drygt och olägligt nu med, jag som skulle lagt sång på låten och så är halsen helt fukkad.. man kan ju inte sjunga i vanliga fall och nu är det helt omöjligt. Synd om mig. Bara några dagar tills allt ska vara klart och inlämnat med... suck.

Söstra mi fyllde år igår... grattis!

Snart fyller jag år.. men det kan man skita i.. kan väl bara konstatera att man inte är 20 längre.. tyvärr.


Kommentarer
Postat av: Fanny

NOOO så gulligt..hoppas du blir frisk snart..och att vi hinner ses innan ja drar mig bort i fårn ett tag.. =)

Postat av: maria

En födelsedag är alltid en födelse dag. Då ska man öppna presenter och äta tårta. Kvittar om man fyller 10, 15 eller 27!

2007-01-06 @ 23:57:46
URL: http://amria.blogg.se
Postat av: maria

skulle inte va någon särskrivning där på det andra födelsedag. så du vet..

2007-01-06 @ 23:58:33
URL: http://amria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback