I thought this heartache was over..

Nybadad, så man doftar som en nyponros..sitter nu naken och lufttorkar. Och jag vet att det var mer info än ni behövde men Ha! Där kan ni sitta nu med den bilden på näthinnan. Satt och funderade lite på hur Kellogg’s tuppens kam kan sväva i luften strax ovanför honom.. klart märkligt. Nån borde ta på sig att fixa till den där grafiska fadäsen. Nu har projektet dragit igång på riktigt med så det är bara till att sätta igång och vara produktiv, tycker iofs att jag kommit igång rätt bra rent allmänt. Händer betydligt mer nu än för .. ja ett halvår sen + alla år innan dess. Bortsett från den underbara Amiga-eran då man kunde göra 4-5 låtar per dag.


Var ute i fredags på nya Kårhuset. Tog det dock betydligt lugnare än helgen innan... kunde iofs inte gärna kört värre då det troligen inneburit koma. Tanken var att vi skulle befinna oss hos Karin innan utgång och då hon bor på andra sidan Falun var en bussresa för mig att föredra. Efter 20 minuters väntan hade bussfan ännu inte kommit och jag höll på att avlida av köld så jag började helt enkelt gå mot Karins. Det var en ansträngning i jämförelse med Vasaloppet.. Trodde aldrig jag skulle komma fram.. Jag hittade iaf till slut dit och hann sitta ner några minuter innan vi skulle gå igen. Behållningen var Karins städrobot som irrade omkring i rummet och vid upprepade tillfällen krockade med mina hälar då den gled runt under soffan. Plus lite kul att Erik drack alkoholfri öl.. lite som bananfri banan.. eller.. ja... ni fattar.


Kommentarer
Postat av: Anna

haha.. vilken liknelse! :D

Postat av: Fanny

*humm* jag kan se dig naken framför mig *mmmm* så mysigt.. ne urcha inge sånt nu.. tror jag oxå ska börja dricka alkoholfri öl med tanke på att man slipper bli bakfull..slipper försvinne jag vet inte vart under kvällen eller inte minnas något.. va säger du walle? smart ide? så kan du ha koll på mig.. :P

2007-02-27 @ 13:10:25
URL: http://pintet.blogg.se
Postat av: Fröken No More Sportlov

Mardrömmar Walle. Du ger mig mardrömmar (gissa låten 5p)

2007-02-27 @ 21:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback