I wanna be more like me and less like you..

Inte många timmar kvar på det här året, 27st för att vara exakt. Jag minns precis vad jag för ett år sedan satt och hoppades år 2007 skulle komma med. Jag listade tre saker, tre förhoppningar. Två av dem slog in. Jag hoppades på att få göra något framsteg med musiken och få spela live. Jag hoppades på en spelning det blev 10 spelningar totalt och även om vi inte är monsterkända direkt så har vi fått viss cred inom den genre vi rör oss i.. vilket såklart är skitroligt. Bara att köra på nästa år! Vi hade sista spelningen nu i fredags på Sticky Fingers i Göteborg och jag kände då hur jäkla roligt det är! Alltid så kul att träffa alla dessa snälla människor vi brukar göra med i samband med spelningar i Göteborg. Man får sån positiv energi av dem.. det ska lätt bli ett nyårslöfte tills nästa år, att sluta umgås med bittra surfittor som bara suger ur ens kraft och ork. Sånna behöver jag inte i min närhet. Ni ska bort. 

Sak två jag klarat av och jobbat mig ur i år är den tunga panikångesten jag led av ett bra tag. Ni som inte haft det på riktigt har ingen aning om hur jävligt det kan vara. Sjukt tacksam att jag kommit så långt med det nu. 

Nummer tre på listan som jag inte lyckats fixa än är hon den där flickan som ska komma att betyda mest i hela världen. Men det där kommer lösa sig.. man är ju ett kap! ;D


"Jag ska aldrig ignorera dig igen.. jag ska aldrig ignorera kärleken. Mina nyårslöften.."
~Kent - Cowboys

Kommentarer
Postat av: maria

hmm... tur du flyttar så du slipper grin-maria.. fast mitt nyårslöfte är att försöka sluta gnälla så mycket!
ses snart i falun du.. krams

Postat av: Erika

Låter braaaa! :)

2008-01-18 @ 21:07:57
URL: http://sandellisch.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback