You can have fun without guitars..

Känner mig en smula låg. Så mycket nu och då reagerar jag alltid på samma sätt.. vänder mig inåt och blir frånvarande. Nåväl, ska iaf till Göteborg och Ia några dagar (tors-lör) så ska försöka koppla av lite då. Öl och synthkonsert nalkas. Sweet! Daily Planet, bandet vi skulle spela med den 18'e maj har ställt in.. lite synd, dock blev ersättarna Sista Mannen På Jorden! Wohoo! Man kommer alltså få träffa Eddie på nära håll.. Coolt värre.. han är ju min synthguru vad gäller svenska artister.

Dock händer det tråkiga saker oxå. Fick idag veta att min faster dog i lördags. Cancer. Sjukdomsförloppet har gått ruskigt fort från det att hon svimmade i affären tills dess att hon avled. Hemsk sjukdom det där. Hade inte mycket kontakt med dom men vet att min far är helt knäckt så är orolig för honom och hur han mår. Vet ju han har massa annat med.. usch.



Varje vinnare har sina ärr.

Kommentarer
Postat av: maria

Maria tycker inte om att se Walle nere. Du vet var jag finns om du behöver nån.. kram kram

Postat av: Anna

Jag ska också till Göteborg till helgen, det måste betyda att något bra ska hända när vi båda har fått för sig att åka dit. Vi får hoppas i alla fall.

Vad tråkigt att höra om din faster, beklagar. :(

Kramar massa!

2007-04-18 @ 18:26:12
URL: http://alterica.wordpress.com
Postat av: maria

Jag sa ju att jag behövde hjälp... Ska genast ändra..

2007-04-22 @ 00:38:48
URL: http://amria.blogg.se
Postat av: maria

Nu är det sådär konstigt igen.. Att mitt inlägg inte syns...

2007-04-22 @ 00:55:42
URL: http://amria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback