They've got what it takes to take what I've got..


Vart ganska ljummet idag, molnigt men relativt varmt. Jag passade på att gå i mina sandaler ner på stan. Dock var jag först inom terapeuten.. vi pratade en stund. Vet inte exakt vad jag ska få ut av det, känns en gnutta meningslöst men samtidigt ganska skönt. Hänger väl kvar där lite till, är ju inte där så ofta numera. Var till och med inom JC och provade jeans. Minns inte ens när jag gjorde det senast. Skulle ha tag på ett par svarta och hittade ett par billiga som jag faktiskt inhandlade. Det sved i min ansträngda kassa. Inte de snyggaste men skit samma, för ändamålet duger dom.

Mailat om ett par jobb med men får bara svar "att vi hör av oss om nåt dyker upp".. en snällare variant av nej med andra ord. Dock stod det "söt" som kommentar på den ena.. :) yäy.. alltid nåt. Börjar bli kris på jobb/pengarfronten.. så sjukt trött på att behöva tänka på ekonomi hela tiden och hittar jag inget är det rätt kört för mig i sommar... usch.. vill inte ens tänka på det. Nu ska jag ge mig på disken. Frid!


För att bli kvitt smärtan måste man uthärda den. Att fly leder ingen vart...

Kommentarer
Postat av: maria

Min smärta kan man inte annat än fly från... Jag har då inte mått bättre av att utsätta mig för den.

Postat av: Wysteriia

haha klart jag berättar om jag hittar ett sätt ;)

2007-04-27 @ 11:40:19
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Fanny

Kul att vara med dig igår...saknar dig så..! kramar & pussar

2007-04-28 @ 11:14:23
URL: http://pintet.blogg.se
Postat av: Anne

Det sist skrivna i detta inlägg stämmer verkligen. Har ett annat citat:
"Det spelar ingen roll hur fort man springer om det är i fel rikting"

2007-05-05 @ 13:40:05
URL: http://hynda.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback