If you pull my cord, I'll push your button..

Det har åter igen framkommit vissa klagomål vad gäller mitt glesa uppdaterande.. mitt försvar till detta är ett ointressant liv i kombination med att jag helt enkelt inte blivit färdig att sätta mig skriva. Nåväl, vet inte exakt vad som hänt sen sist. Har påbörjat en ny kurs och skrotade därav praktiken. Hoppas det inte blir några problem i och med detta. Hade mor och Berra på besök under påskhelgen, var trevligt att se dom. Dom bodde på hotel i centrum så jag drog dit 11 på fredagen för nån whiskey och lite prat. Senare på kvällen var vi på Harrys och jag smet in bakvägen genom hotellet och undkom det brutala inträdet på 150:- Var väldans med folk... Poodles (eller var krylltottarna heter) spelade och jag orkade lyssna i 15 sek innan jag återgick till min öl. Lördagen tog vi det bara lugnt och slappade på hotellet, och söndagen återvände de hemåt igen.. höjdpunkten var nog när Berras klack lossnade och han fick gå i mina skor. :)

BTS releasefest i helgen.. antar jag... har inte pratat med nån av pojkarna på länge. Ska försöka etablera nån form av kontakt under morgondagen. Sen ser man fram emot Göteborg helgen efter. Zielinski och hans bihang kommer upp från Karlshamn med så ska bli kul att träffa honom. Det innebär att man garanterat får skratta lite iaf.. :) Och härom dagen när jag och Stillberg var ute på promenad runt Tisken som vanligt mötte vi ett par joggare som visade sig vara systrarna Kallur! Dom joggade förbi oss flertalet gånger och detta blev givetvis dagens höjdpunkt. Yeah!


"Du vinner styrka, mod och självtillit ur varje erfarenhet
där du verkligen hejdar dig för att se din fruktan i vitögat.
Faran ligger i att vägra möta sin fruktan,
att inte våga gå i närkamp med den..
Du måste se till att gå segrande ur striden varje gång.
Du måste göra just det som du tror du inte kan göra..."
                                                                          ~Eleanor Roosevelt



Kommentarer
Postat av: Fanny

Duu har väl inget ointressant liv.. och för de andra kan man faktiskt skriva för att roa små fannysar.. :P *ler* och för de tredje så saknar ja min walle.. men inget tillbax får man..!! *humm*

Postat av: maria

Maria. Det så jag heter. Det är alltså mitt förnamn, använd det gärna när du skriver om mig ;P Ett par dagar sen Kallurs visade sig nu, undrar var de tagit vägen... Hoppas att den här kommentaren kommer med nu då.. Andra gången gillt, eller hur är det man säger?

2007-04-15 @ 23:00:13
URL: http://amria.blogg.se
Postat av: maria

Tack Walle! :D
Missade ett ÄR i kommentaren så jag skriver det nu i stället!

2007-04-16 @ 15:25:46
URL: http://amria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback