It's too much, I'm just one person..

Känner mig lite trötter.. sju timmars sömn på två dygn är lite i underkant.. men vafan, man är ju van. Har tillbringat en del tid i studion denna vecka. Håller på med projektet till delkurs 4. Jonas Martinsson har fått agera studiomusiker då jag inte besitter kunskaper i att spela el-planka, el-bas etc. Så stort tack till honom! han har vart en klippa.. nu ska man bara göra lite pålägg själv och sen mixa allt. Men ska faktiskt bli kul. Har vart på stan idag en stund utan att känna obehag och då var jag ändå inne i en skoaffär.. inte illa! + gjorde första besöket hos min terapeut i morse. "you're insane, I can't cure you!" löd domen... nä inte riktigt.. ska påbörja operation "normalisering av hjärna" i januari.. tills dess får jag väl vara mitt vanliga psykotiska jag.

Annars mest som vanligt. Fattig som ett as!

126393-4




Kommentarer
Postat av: Fanny

De va en riktig trevlig dag får ja lov att säga... ;)

Postat av: Fröken Jimson

Woohoo! Starkt jobbat! (även om jag känner mej liiiite ledsen över att mina dagar som Dr Philia kan vara över, men mest är jag glad)Annars?

2006-11-30 @ 19:41:21
Postat av: Anna

Åh vad glad jag är för att det gick bra! Jag var inne i stora staden Göteborg igår och höll på att bli helt paranoid, såg säkert ut som en gammal tant som knep om väskan och kutrygg, spionerandes på alla. Trodde att alla planerade att råna mig. :P Du är inte insane, för om du är det.. då måste jag också vara det och det vill jag inte. ;) Ta hand om dig!

2006-12-03 @ 13:56:40
URL: http://amicitia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback