I don't know what I can save you from..

Så har det blivit den 22'e november. Drygt en månad kvar till jul och i morgon fyller ena kusinen till lika min bäste vän år.. 27.. usch va gamla vi börjar bli.. Hade viljat köpt nåt kul till honom men äger man 14 kronor är det inte lätt. Fattar det inte!? Det skulle ju bli så mycket bättre med ekonomin, det var ju därför jag flyttade till Falun och satte mig och katten i en liten lägenhet.. men det har nästan blivit värre och jag förstår inte hur!? Och nu ska man behöva gå och känna sig som en total loser och ha ångest för att man inte har råd med julklappar till familjen. Ibland är livet bra drygt. Jag vet att det har sina bra stunder men för tillfället tar det negativa allt för stor plats.. det finns aldrig riktigt tid att slappna av och bara vara.. Alltid nåt bekymmer som pockar på uppmärksamheten eller nåt problem/uppgift som ska lösas. Jag har verkligen inte ork just nu.. har bara lust att skrika "låt mig va!" och försvinna in i min bubbla där allt är lugnt och stilla. Där jag kan vara bara jag och tänka färgglada tankar istället för att som nu dagligen irra omkring i en grå dimma. Har pågått länge nu, kommer jag nånsin hitta ut igen? Och jag kräver inte mycket.. bara lite sinnesro.. lite semester från alla tankar som snurrar inom mig dygnet runt. Hur hittar man dit? (..och den som säger Jesus/Gud skallar jag ner..) Då tror jag hellre på Tomten...


I've lost my way..

Kommentarer
Postat av: maria

Jag ska inte säga nåt. Bara att jag har en låt som jag ska skicka till dig.

Postat av: Fanny

Jag ska nog allt hjälpa dig ut ur din bubbla.. =) inte ska du behöva känna så.. Pusss!

2006-11-22 @ 09:56:59
URL: http://pintet.blogg.se/
Postat av: Tommy i Basically The Same

Jag tror lite Bar-Wars kommer få dej på rätt sida igen!

2006-11-22 @ 19:14:05
URL: http://www.basicallythesame.com
Postat av: Anna

Jag vet verkligen hur det känns, ekonomin som inte existerar hjälper inte till att skingra tankarna och få dom färgglada. Jag hatar pengar! Men om vi gifter oss så kan vi ha kass ekonomi tillsammans? Du är en manlig version av mig...

2006-11-22 @ 22:50:48
URL: http://amicitia.blogg.se
Postat av: Fröken Jimson

Ahmen Herre Jesus! ;) Tänk på vad du skriver Walle! Har har man hela långa hösten gått och väntat på att tomten ska gå över tomten och så läser jag här och nu att han inte finns! You are welcome till huset mitt på rätt sida ån den 24;e så ska du få se! (försöker hitta tillbaka till min ironiska och sarkastiska sida, men lyckas inte riktigt, I'm sorry)Lyssa på Jimsång och må bättre! Det är nämligen ett geni som gjort den! Tut

2006-11-22 @ 23:04:19
Postat av: Erik ju!

Jesus/Gud .. *fniss*

2006-11-22 @ 23:31:37
URL: http://www.pullover.nu
Postat av: En Ängel med brutna vingar

Tänk va skönt om man kunde gå i ide under vintern...

2006-11-24 @ 01:54:30
URL: http://missperfekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback