Hypocritical..

Man vill va killen med kontanter men ändå ha kreditkortet i baren. Men det är inte så. En kompis han vann en miljon. Jag vann en Baden-baden stol. Det är lätt att tappa tron. Man borde le och säga: "Kul för dig. Turen har vänt, det börjar lossna för dig". Och det är just det man gör, man är väl schysst & populär. Det är inte där skon klämmer. Nej, visst peppar man sina vänner. Men det är en annan sak hur man känner...

Varje gång som det går bra för nån av mina vänner, dör nånting inom mig. Sån är jag.
Varje gång som lyckan ler mot nån av mina vänner, gråter jag tyst för mig själv. Sån är jag.

Begåvning är en underbar sak, som han har. Alla lyssnar, han har alla svar, han är unik. Han borde stoppas upp eller läggas ner i sprit. Han är allt som jag skulle vilja va. Man borde le och säga: "Intressant det där du sa. Där fick du till det. Det lät verkligen bra". Och det är just vad man gör, man är väl schysst & populär. Det är inte där skon klämmer. Nej, visst peppar man sina vänner. Men det är en annan sak hur man känner...

Varje gång som det går bra för nån av mina vänner, dör nånting inom mig. Sån är jag.
Varje gång som lyckan ler mot nån av mina vänner, gråter jag tyst för mig själv. Sån är jag.


[Oscar Danielsson - Schysst & populär]



Har en otroligt långsam kväll. Alla sitter och tråkar på sina håll.. Var lite motiverad innan att göra nåt men nu har all den lusten sinat bort med. Om det fanns ett pris för att slösa bort dagar så hade jag haft ett gediget prisskåp.. Aja, ska fortsätta med att göra ingenting. Frid!



Kommentarer
Postat av: maria

slösade just bort min sista dragsmällare och tydligen får man inte sälja såna längre. skitans. skulle ju smälla den hemma hos dig!

Postat av: Fanny

du har ju för fan ett annat träd... och riktigt lika va de inte... hahah din tönt ;)

2006-11-26 @ 01:45:28
Postat av: Fröken Jimson

I have said it before and I säger det igen: Tack! Merci! Kaakomkaa! Danke! Gracias! Grazie! Thanks! för världens bästa sång alla kategorier =)

2006-11-26 @ 16:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback