Stillberg made me do it!

Stillberg har utmanat mig att göra denna lista. Bitch!


3 saker jag skäms för:
  • Att jag tänker och grubblar för mycket och låter det gå ut över min livskvalite.
  • Vissa saker jag gjort i det förflutna.
  • Min oförmåga att hålla liv i blomkrukor (alltså blommorna i dom.. att man ska behöva vara övertydlig för att även Alftabor ska förstå..).

3 saker jag är stolt över:
  • Min familj.
  • Att jag vågade säga upp mig från min trygga vardag i blekinge och flytta ensam 70 mil norrut till ett kallt dalarna.
  • Att jag äter fiberberikad havregrynsgröt i princip varje dag.

3 saker jag vill göra nästa år:
  • Få kontroll på mitt stökiga inre.
  • Finna kärleken.
  • Göra positiva framsteg med musiken och kanske t.o.m spela live nån jävla gång (!?).

3 händelser detta år som jag aldrig kommer glömma:
  • 15 juli. Natalie föddes och jag blev morbror.
  • Två underbara veckor i september då jag var lycklig på riktigt.
  • 2 st Depeche Mode konserter + Universal Poplab med kusinerna + nån till.

3 saker jag inte kan klara vardagen utan:
  • Mat.
  • Skeda med Ljungberg.
  • Musik.

3 personer jag avundas:
  • Kan inte påstå att jag går omkring och avundas någon speciell. Sen finns det såklart drag och färdigheter hos flera olika människor som man beundrar och önskar man hade.

3 personer jag utmanar att göra en liknande lista:
  • Fanny
  • Anna
  • Zlatan

Kommentarer
Postat av: maria

"Min oförmåga att hålla liv i blomkrukor"
Hur mycket liv har en blomkruka? =)

Postat av: Fanny

Du kan ju inte bara utmana mig så där.. =/ *rädd* hehe

2006-12-18 @ 22:33:11
URL: http://pintet.blogg.se/
Postat av: Anna

Moi?

2006-12-19 @ 00:18:20
URL: http://amicitia.blogg.se
Postat av: maria

Krukväxt heter det på svenska faktiskt!

2006-12-19 @ 21:18:25
URL: http://amria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback