I'm prone to hunger..

Vart fullt upp i veckan med allt möjligt. Oroat mig över ekonomin. Oroat mig över skolarbeten. Oroat mig över om Zlatans ljumske kommer hålla.. ja, det vanliga ungefär. Nu ska man snart nerom familjen, åker söderöver på onsdag runt middagstid så är väl nere till kvällen om inte SJ screw me over ännu en gång. Blir nere 8 dagar vilket garanterat kommer räcka, inte för att jag på nåt sätt tycker illa om familjen utan för att jag har på känn att möjligheterna att hålla sig aktiverad där nere troligen kommer vara begränsade. I morgon är det tänkt att jag och "Tommy från Basically The Same" ska lira Bar Wars.. och för er som inte har koll på vad det är kan jag snabbt tillägga att det som kvävs för att spela är Star Wars triologin + ett stabilt lager alkohol.. resten säger sig självt i princip. Sen är det utspark på kvällen men är inte säker just nu på att jag ska dit. Sist jag spelade detta spel somnade jag nämligen halvvägs in i film två, och då inte pga trötthet. Tanken är att jag ska möta upp "Tommy" vid 12:45 i morrn.. får se hur det går. Har haft svåra sömnproblem på sistone och mina sovtider har blivit rejälv förskjutna. Vaknade 16:33 idag tex.

Såg ett lite skumt ljussken på himeln igår natt.. eller i morse snarare... var på väg hem från skolan, klockan var ca 05:00 nånting (ja, ibland är man på skolan dessa tider..). Det var ett kraftigt vitt och lite blått sken som dök snabbt och lyste upp området för nån sekund. Var nästan lite obehagligt och jag tänkte att nu smäller det snart så jag letade ställen att kasta mig under.. men det vart helt tyst.. tänkte det kanske var en nyårsraket men det lät som sagt inget och varför skulle nån avfyra en raket lite i fem på morgonen en torsdag? Min andra tanke var att det var Fuglesang som föll genom atmosfären och brann färgglatt. Det var det inte heller. Tur. Så ja, frågan kvarstår..

Kommentarer
Postat av: maria

Norrsken? Sånt är mycket vackert att beskåda.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback