The final countdown..

Sista veckan i Mjölby nu då.. inte riktigt sant iofs, kommer väl behöva åka hit några dagar till.. bla för att så småningom hämta mina möbler och dyligt. Dagarna i Stockholm var helt okej. Konserten med Coldplay var även den helt okej, nog första gången jag gått på en sån där lite större spelning utan att haft några direkta förväntningar. Vissa låtar var väldigt bra och vissa lite sämre.. lite rörigt framträdande med bitvis.. nåväl, allt som allt var det bra. Krasslige Ia åkte hem dagen efter medans jag stannade kvar tills igår kväll. Maria och jag var på bio i lördags och jag lurade med henne att se "Mirrors".. kanske man kunde vart utan, mycket demoner och ondska.. och jag som redan innan filmen hade en spänd relation med just speglar. Nu har jag ett par tveksamma bioval bakom mig så snart förlorar jag nog möjligheten att få välja film framöver..

Vart lite småkrasslig några dagar.. känns som det är nåt på gång i kroppen men det händer lixom inget.... kanske klimakteriet?


-4-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback