Step on my cubes!

Var på ännu en fieldtrip igår.. vi var ute och vevade växlar för hand och manövrerade vägskydd manuelt, dvs fällde bommar vid vägar. Det var väl, ja.. lagom spännande men skönt att vara ute i det fina vädret som det nu varit i tre dagar. Fantastiskt. Idag har det vart ganska lugnt, lite repetition och sen hade vi en snubbe som var och pratade om krishantering. Jag tänkte skickat honom direkt till Malmö FF men hann inte fråga.. Det handlade alltså om baksidan med det jobb jag gett mig in i, dvs påkörningar. Bara hoppas det dröjer så länge som möjligt innan det händer mig. Slipper gärna helt. En av alla gamla bagare i klassen bjöd på tårta idag med, det var som ett samlag i munnen.. sjukt god!

"tårta.. på en torsdag..." ~Johan Glans

Jag kommer göra mina första veckor av slutpraktiken på SJ i Linköping verkar det som.. kan nog bli lärorikt hoppas jag. Chansen att få prova på lite olika fordon finns ju där med... tänk bara att få glida in på slutstation i en X2'a... 1,5 timme försenad... vad kan vara vackrare?! ;)


Kommentarer
Postat av: Fanny

Vad roligt.. hur går det med utbildningen..?? kram kram

Postat av: maria

Det är en helt ny värld man kommer åt när man läser din blogg.. :)

2008-09-26 @ 23:43:20
URL: http://amria.blogg.se/
Postat av: Camilla

1,5h är ju ingenting, vänta du bara ;)

2008-09-28 @ 19:11:14
Postat av: maria

Det har jag oxå, ätit hamburgare alltså... Det andra överlämnar jag åt dig.. ;P

2008-09-28 @ 20:32:01
URL: http://amria.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad roligt.. ja hur går det för mig..jag vet inte jag, vad jag ska säga.. haha

2008-09-28 @ 20:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback