Mitt liv är lika mycket made in China som ditt..

Då var det sista (förutom slutprovet) provet avklarat.. gick som väntat bra.. siktade dock på full pott vilket det med säkerhet inte blev.. men bra ändå hoppas jag. Vi får väl se vad fröken Håkan rättar fram. Nu ska jag bara packa klart väskan sen blir det tåget mot Stockholm över helgen. Ska kika på Coldplay ikväll.. blir nog nice. Träffa kusin Ia som jag hoppas piggnat till och frugan.. + inte minst Ljungberg som jag inte sett på ett tag nu... mitt kära djur.

Spelningen den 4'e oktober kommer ske på Raw i Eskilstuna. Ni som är i närheten kan ju komma och studsa med oss!




Frid kamrater!

Kommentarer
Postat av: maria

Mitt djur låg på trappen ute och väntade på mig när jag anlände hem. I natt ska vi skeda. Mysigt värre!

Bra att provet gick bra då, jag hade tänkt fråga i ett sms men glömde det och ville inte tracka dig mer.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback