The X-effect..

Idag har jag kört ner till Malmö, tog ett Whopper Meal på stationen sen körde vi hem igen. Kul att testa på X2'a iaf.. som att kliva in i ett rymdskepp... typ.. annars var det mest "kör, vänta kör" hela vägen, inte så mycket action.

I morron ska jag till Eskilstuna och gigga.. dax att electropoppa upp Kentland... fan va jag är sugen på öl med... ska bli nice!


Under min medåkning till Linköping innan arbetsdagens början:

(En kraftig smäll hörs mot tåget)
-Jag: Vafan var det!? En fågel?
-Föraren: Ingen aning, hoppas det...

Ooops...

Kommentarer
Postat av: Tess

haha..ja det har du iofs rätt i. lägg märke till hur klädhögen blivit större me :D

Postat av: maria

Kan man köpa ett eget tåg? Jag menar, skulle de sälja det om en privatperson ville köpa ett?

2008-10-05 @ 17:41:01
URL: http://amria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback