Zzzz...Zzz....

Skulle haft fordonsutbildning i morse vid 08:00.. men vaknade 07:57 så får haka på eftermiddagsgruppen istället... fan. Försovningsmorgnar (eller hur fasen stavas det!?) brukar ju dessutom föra med sig en rad missöden resterande tid av dagen... även denna följer mönstret. Halvvägs genom frukosten upptäckte jag att brödet var ganska kraftigt utsatt för mögel.. härligt. Även om det inte smakade konstigt tappar man ju matlusten när brödet är grönt och ludet, + dessutom inser att man svalt ner en del... fan igen.

En tandborste i flabben sen ut i solen en stund.

Kommentarer
Postat av: maria

Haha.. Mögel är en höjdare ;P Var ett tag sen jag lyckades med denna bravad nu..
Du kom i alla fall upp i tid i morse och får vara ute i solen lite, det är väl något posetivt? Själv sover jag för länge varje morgon, inte bra alls! I dag ska jag cykla ner på stan och shoppa lite innan skolan kallar. Yeah!

Postat av: Silly

Trevlig kväll Wallie.. :)

2008-05-29 @ 19:32:46
URL: http://www.sillyandbilly.blogg.se
Postat av: Äva

HUR kan man äta en macka utan att se att det är mögel på den? Blundar du när du äter Walle? ^^

2008-07-07 @ 23:56:50
URL: http://lifeofeva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback