The days are starting to look the same..

Som rubriken avslöjar ser dagarna nu mest likadana ut, därmed inte sagt att det är nåt dåligt. Finns bara inte så mycket att berätta för er tappra läsare som trots allt ännu besöker den här sidan lite då och då.. Sitter mest i skolan hela dagarna tills träsmaken näst intill sprutar ur munnen. Sista timmen vet man knappt hur man ska sitta. Efter en timmes vila väl hemma sen bär det av till träning, i princip dagligen. Sen är man hemma runt 21:00 och då är det inte mycket kvar av dagen. Har lyckats skaffa mig världens mest osexiga solbränna med... ser inte klok ut. Hoppas det läker bort snabbt!


"This touch is just a way to make sure you are real,
to me you seem just like a dream.."
~Universal Poplab - Touch

Kommentarer
Postat av: maria

Lägg dig naken i ett solarie efter träningen.. Är ju både avslappnande och du blir av med brännan rätt fort.. :)

Postat av: maria

Att oroa sig över solbrännan överhuvudtaget är gay, så du kan lika gärna testa solariet ;P

2008-05-13 @ 21:26:51
URL: http://amria.blogg.se
Postat av: Pooh

Om man är av en annan sort, varför ska man då kastas bort? Lite annorlunda är inget fel o va'... (tänkte på brännan)

2008-05-14 @ 00:54:27
Postat av: Pooh

Du hej igen, jag blir galen! har försökt leta på den där låten som en tok nu på alla torrentsidor och andra sådana där program. DET enda jag hittade var nån skramlig spräckt högtalar känsla klipp på youtube. Och då är jag ändå gud på att hitta låtar jag vill åt. Asså det funkar inte, du får skicka den. Thats it!

2008-05-14 @ 11:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback