Murphy is in da house..

Som en smärre impulshandling köpte jag idag ett gymkort, så nu blir det väl till att pallra sig dit och röra lite på kroppen. Mjukstartade bara idag.. misstänkte att jag skulle få träningsvärk bara av att gå in i lokalen så vågade inget annat. David därimot körde på som fan. Kände mig som en liten svag tjej i jämförelse. Plus, jag har alltid känt mig malplacerad i gymmiljöer. Inte för att jag inte gillar träna utan.. ja, jag vet inte.. Nåväl, väl hemma väntade ingen rolig syn. Katten hade haft nåt slags trauma under dagen och bajsat ner hela sängen (av alla ställen) + några kladdhögar på golvet. Givetvis fanns det inga tvättider lediga ikväll heller så får gå upp tidigt som fan i morron och tvätta. Där rök den sovmorgonen.. Ett annat tråkigt besked kom via brevinkastet. Bara för att jag bytt utbildning räknade csn ut att jag fått för mycket pengar utbetalt.. så nu får jag leva på 1600:- mindre varje månad fram tills juli. Om det typ var omöjligt att klara sig innan hur fan ska det då bli nu!? Suck.. blir så jävla trött, alltid är det nåt.. fan vad jag längtar efter att börja jobba.

Kommentarer
Postat av: maria

Äntligen visar Ljungberg några onda sidor.. Iofs så har han attackerat mina fötter någon gång så jag har alltid vetat att han har dom sidorna och inte bara de snälla..
Hårt med pengarna.. Lider verkligen med dig :(
Manpower, har de inget i Mjölby?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback