The goal is to get there, without fear, in high speed..

Känns som jag är överallt samtidigt nu.. ska när som helst åka ner till Emmaboda igen för praktik en vecka till. Var som bekant i Borlänge i onsdags och spelade. Gick helt okej faktiskt och efter lite utvärdering är det nog ett av våra bästa framträdande hittills. Synd bara att där inte var så mycket folk.. men men, det är svårt att lära dalarna var äkta finkultur är.. det har vi märkt tidigare. Från Borlänge åkte jag direkt (och sjukt bakis, var gratis dricka hela kvällen..) till Stockholm och har varit där tills igår kväll. Och nu då bär det av ner till Småland igen, ser knappt av min lägenhet numera. Finns mycket detaljer man skulle kunna skriva om veckan som varit men det finns ingen tid nu.. det får förbli hemligt. Tills vi hörs igen..

Frid kamrater och fred på jorden!

Kommentarer
Postat av: maria

Inge hemligheter för mig, jag som är din enda kompis :) Tell me everything.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback