Grattis Rolf..

Vem är då Rolf? Jo, en av de ansvariga till att jag finns till.. alltså min far. Han fyller år idag och har uppnåt palindromåldern 55. Har övat lite inför morgondagen (för en gång skull..) men frågan är om det hjälper nåt.. vi får väl se. Vi spelar rätt tidigt med så det lär säkert vara dåligt med folk på plats.. får hoppas det är många festivalbesökare med festabstinens som går ut tidigt. Kan iaf inte bli värre än sist vi var i Borlänge.. damn! Styr mot Borlänge i morrn runt lunchtid.. får återkomma med rapport om hur det hela gick senare i veckan. Nu ska jag fixa lite + passa på att promenera en sväng (det regnar ju faktiskt inte idag.. än..)

Fred på jorden!

Kommentarer
Postat av: maria

Min mor fyller 57 i dag, tror jag. Det där med hur mycket hon fyller har jag tappat räkningen på för flera år sedan. Vi har precis ätit tårta med mostrar osv, men jag gömde mig vid datorn. Jag var ju där sist i Borlänge, så du borde inte gnälla :) Kanske ses i morron.

Postat av: maria

Hihi, jag hade skrivit http://mycpace.com/marstv. Antar att jag va lite trött när jag länkade :) För fel gör ju jag aaaaldiiiig annars!

2008-06-27 @ 15:30:50
URL: http://amria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback