Back and forth, back and forth..

Mellanlandat i Mjölby igen då kort efter en knapp vecka i huvudstaden. Det har varit relativt stillsamma dagar vilket iaf har passat mig bra. Vi har mest lagat mat, druckit vin och kramats.. vädret och min semesterlättja bromsade upp annars tilltänkta utflykter. Vi var dock ute lite på onsdagen och efter ett antal glas vin både hemma och ute på stan insåg vi plötsligt att det nog inte gick fler tunnelbanor/bussar hem. Det var bara att vänta in morgonens första.. så där satt vi mitt på Sergels torg kl 04:37.. som det kan bli. En aning sletna kom vi iaf till slut hem och åt marängsviss och drack te. Två katter hade jag som barlast på väg hem idag med. Ljungberg har bott i Stockholm i 5 veckor men nu fick det räcka med lyxen så han och Marias katt Selma (katten vars innanmäte väger bly..) hängde med till Östergötland. På måndag blir det blekinge hela veckan lång.. både för djuren och mig.


Plattan.. alldeles för tidigt på morgonen..


Ljungberg tar cred för Marias diskning..


Fred på jorden!

Kommentarer
Postat av: maria

"Vi har mest lagat mat, druckit vin och kramats.." kräks

Va längesen man träffade Ljungberg nu, hälsa han från mig! :)

Postat av: pooh

Ljungberg är sötast och min framtida man om du gifter bort honom.

2008-07-13 @ 20:46:02
URL: http://onlytendollah.blogspot.com
Postat av: maria

Mäh, vad är det här? Ljungberg är min om han ska giftas bort! Fast jag har ju Tippen, men jag kan ha flera... :)



Jag kan skicka glada sms, så skrota inte mobilen :)

2008-07-15 @ 15:39:37
URL: http://amria.blogg.se/
Postat av: Fanny

Mysigt ni verkar ha de nu för tiden..=)

2008-07-19 @ 11:20:31
URL: http://pintet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback