Multiball..

Oj, full rulle sista dagarna här nere.. tåget hem går 14:30, jag har alltså 1 timme och 20 minuter kvar i blekinge för denna gång. Har vart väldigt trevligt att vara nere denna gång dock, och det mesta pekar uppåt för tillfället, bokstavligt talat. Syrrans födelsedagskalas i fredags blev väldigt lyckat och det var skitkul att spela bowling med släktingar och vänner, Extra kul dessutom att man ägde alla! *skitnöjd*. Kul att se far i sån goe form med! Ute på krogen sen var jag mer dämpad och satt mest och studerade folk, kan va rätt kul det med ibland. Hamnade dessutom jämte en tunn kille på 19 år som var helt brutal på att trolla med kortlek.. och inget sånt där vanligt "gissa-vilket-kort-du-valde"-trams utan han var bra på riktigt. Kul att se det på så nära håll, hur fan bär dom sig åt!? Anser mig vara en relativt klok och logiskt tänkande människa men när dom bara drar fram saker ur tomma intet eller sitter och pratar och sen sekunden senare drar ut hela kortleken ur munnen.. imponerande. Fingerfärdigt as, borde spöat honom.. Nåväl, nu blir det till att åka hem till verkligheten igen, har ju en del att stå i de kommande veckorna. Hoppas läkarundersökningen på tisdag går bra med, vore ju trist om dom skulle hitta nån defekt eller upptäcka min gryende ölmage.. den börjar bli svår att maskera nu nämligen... nä.. blir till att dra igång med lite träning bums! Frid kamrater, nu ska jag packa klart det sista sen traska iväg mot stationen.. en underbar 8 timmars tågresa väntar.. suck.. skönt att vara hemma snart iaf.. saknar min katt med.

"I will try and try and try again, because it's never in vain.."
~Mobile Homes - It's all for the best

Kommentarer
Postat av: maria

Kommer vi någonsin hinna mötas i bowlinghallen innan du lämnar mig här i Falun? Kanske är lika bra eftersom jag är så himla dålig och förmodligen bara skulle känna mig värdelös(are)..

Postat av: Tess

haha! den killen e så jävla jobbig..vart han än är så har han den där jävla kortleken med sej.

2008-01-06 @ 23:43:58
URL: http://dunetess.blogg.se
Postat av: maria

jag varnade dig...

2008-01-07 @ 11:58:57
URL: http://amria.blogg.se
Postat av: Fanny

Tack Walle jag försöker..! och tack för de fina smset jag gick här om dagen..! =) puss & kram

2008-01-08 @ 09:22:17
URL: http://pintet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback