Technology comes with love..

Dagarna rullar på.. nu med ett helt annat flöde än innan.. ett positivare, ljusare.. lättare flöde. Även det tråkiga känns okej, det måste ju betyda något? Inne på tredje veckan nu och hade elprov idag. Tror minsann jag spikade det.. snudd på alla rätt iaf. Nu var det inte jättesvårt men ändå. Allt är lätt när man kan det iofs. Har även vart på besök hos Trafikledningen i Hallsberg, var riktigt intressant att se hur de arbetar och hur det fungerar när de styr runt tågtrafiken. I morgon ska jag ut och medåka några timmar, ska bli kul det med. Hoppas föraren är trevlig bara.

Ska vara med i en intervju i en Skottsk radio med den 12'e mars, en låt jag hade med på en samlingsskiva i England/Skottland/Irland har tydligen gjort lite intryck. Kul, fast läskigt att det sänds live.. min engelska är nog lite rostig. Batt Wadävver.. man får göra sitt bästa, hoppas han ställer enkla frågor. Har eventuellt en spelning på gång den 14' mars med Badh. Gothiahallen i Göteborg.. kan nog bli sköj, mycket folk väntas. Kunde lirat i Borlänge med Mars TV nu kommande helg men vi avvaktade det pga kass ekonomi. Plus Borlänge var knappast nån hit senast vi var där.. *ryser*

Frid.

Kommentarer
Postat av: maria

Nämen Jimmy! Borlänge är ju nästan här, då hade ju jag kunnat se er... Kanske det som höll er borta.. ;P

Postat av: Jimson

Because you're worth it! Härligt att höra att livet ditt går som på räls!

2008-02-26 @ 23:32:17
Postat av: Emma

Vad skoj att du verkar trivas å att allt funkar så bra! :)
kram

2008-02-27 @ 10:27:12
URL: http://emmasjidder.blogg.se
Postat av: Fanny

va kul..hoppas allt går
bra där nere åkte genom mjölby igår, verkar vara en trevlig stad..! =) kram

2008-02-27 @ 11:26:13
URL: http://pintet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback