Lokomotion..

Så var man då på plats.. har ännu inte fått igång mitt internet men sitter just nu på en av skolans datorer.. eller dator och dator.. snarare en klenod från 1900-talets början. Det går att skriva på den iaf så får väl duga. Utbildningen är nu alltså påbörjad och jag trivs såhär långt sjukt bra. Äntligen har man hittat rätt.. Klasskamraterna är en skön, brokig blandning människor från alla möjliga bakgrunder, verkar trevliga allihop faktiskt. Lägenheten är helt okej, ligger bra och mer plats än innan. Allt känns bara bra helt enkelt. Underlig känsla. Det här ofrivilliga avbrottet i intenetanvändandet har till och med varit en bra sak. Abstinensen har släppt och det är skönt att inte slösa bort halva (om inte mer..) dagen framför datorn varje dag. Risken är väl dock stor att man trillar dit igen nu när jag får tillbaka det men jag ska försöka begränsa mig. Fast det blir nog svårt.. är ju typ som att ställa en flaska sprit jämte en alkis och säga att han/hon inte får röra den.

Klassfest ikväll. Bra grejer.

Vi spelade lite Buzz härom dagen (och för er som inte vet vad det är får ni googla fram det..) och det går givetvis ut på att svara så mycket rätt som möjligt. Dock önskar jag att jag inte kunnat följande fråga. Man skulle rangordna figurerna i Tele Tubbies i den ordning de framträder i introt till programmet. Så stod deras namn där.. Laa-Laa.. Twinky och vad fan de nu heter.. på nåt vis lyckades jag få dessa fyra i rätt ordning... ni kan ju gissa om jag fick äta upp det sen... Hrm..

Kommentarer
Postat av: maria

Min dator borde paja igen. För mitt internetberoende är värre nu än tidigare. Suck. Projektrapporten blir lidande och det värker i hjärtat när jag tänker på att jag ska pitcha först av alla på onsdag. Kidnappa mig.

Postat av: maria

Maria saknar ditt bloggande.. Men eftersom det bara är jag som kommenterar så är det väl bara jag som gör det.. Kramis

2008-02-26 @ 19:06:42
URL: http://amria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback