Let's never talk of the light..

48/50 på provet.. det enda jag missade var en uppgift jag struntade i.. jag är nog bättre än jag vet trots allt. För övrigt sitter jag och har lite ångest över att på två dagar smällt i mig ett halvt kilo lysmelk.. jäkla Cloettafabrik! Räknar med en sockerchock vilken minut som helst nu.. Annars inte mycket nytt, Ljungberg fäller hår.. jag får dem i munnen.. regnet faller.. jag får det på mig...


En av alla dödssynder jag praktiserar - Frosseri


Pokerkväll hos Pelle ikväll.. och jag gick tillslut hem med samma summa jag kom dit med.. får duga.

Frid kamrater!

Kommentarer
Postat av: maria

Nördigt det lät med pokerkväll... Nördigt med så många rätt på provet oxå. Vart har tuff-Walle tagit vägen?? ;P

Postat av: Jimson

Guess who's back? Back again? Ett sant nöje att läsa detta inlägg. Du är inte nog bättre än du vet, du ÄR bättre än du vet. Lysmelk är dock ett fördärv. Jag överraskade dock igår genom att springa drygt 3 km utan att vare sig dö eller stanna. Kram und tut!

2008-08-21 @ 12:09:15
Postat av: Rebecca

lysmelk är min favorit tindrar avundsjukt får man smaka... buhu.

2008-08-21 @ 18:25:15
URL: http://onlytendollah.blogspot.com
Postat av: maria

3 METER LÅNGA???!!!! Du måste skämta! Fy vad vidrigt! Vart hittade du det där? Jag kollade på Wikipedia och hittade ett annat latinskt namn, det som står i rubriken, vem av oss har rätt? HAr du svar på de andra frågorna oxå?

2008-08-21 @ 22:30:03
URL: http://amria.blogg.se/
Postat av: Tess

Du kan få skicka resten av lys melken till mej :L

2008-08-23 @ 16:34:48
URL: http://dunetess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback