It's always about denial..

Sist jag yttrade mig i detta forum var jag döless på värmen.. nu har det brutalregnat i snart två veckor och jag är minst lika less på det... Inte ens i landet lagom kan det vara lagom. Pank är man med så allt man kan göra är att sitta inomhus och stirra vilket i sin tur leder till en fruktansvärd tristess och dåligt humör. OS har iaf dragit igång och även om det inte är det roligaste så kan man döda lite tid där.. men man blir ju trött i huvudet efter några timmars simning eller den fantastiskt intressanta boxningen.. suck.. ja, jag är lite bitter. Försöker bita i det sista i skolan med fast det är sjukt tråkigt nu.. Elteknik, jag föddes utan den kromosomen verkar det som för jag kan inte förmå mig att tycka det är ens lite intressant. Nåväl, snart är det iaf över..

Tänkte publicerat en bild på Stillberg som hon skickade via mms igår.. men då hon så gärna vill ha en pojke så vore det förödande för henne så jag låter bli..



Kommentarer
Postat av: maria

Tack, mycket mer än så hade jag inte att säga. Eller jo, självklart, jag kan alltid skriva långa meningslösa kommentarer.. Så varsegod ;) Jag tänkte faktiskt själv lägga ut den bilden i min blogg, men jag har ju en regel att jag måste va naken på alla bilder i min blogg, som en anti modeblogg.. Fast modebloggande kan faktiskt va lite skoj ibland.. Hmm.. Jo jag har en teori faktiskt, jag kanske borde visa fler såna sidor av mig själv, den spralliga Maria som ser dum ut på bild, jag tror det skulle öka chanserna för att jag skulle hitta nån, tror du inte? Alla tror ju att jag är värsta stelproppen. För att citera en full Tunander; "Det är fint att du gråter, det visar att du har känslor.." Detta sades på Etages dansgolv och jag vr arg för att jag bölade när jag skulle prata... as usual..



Jag fick flashbacks till Ljud A av den där bilden, och rysningar!

Världens längsta kommentar typ.. Kul va? :)

Postat av: Rebecca

Ja, du kunde läsa nästan hela mitt barndomshem när du sa sådär. Dock finns det en television som aldrig används.Min bror däremot på övervåningen är alldeles ungdomlig och fått mor min att hälsa chill med knytnäven till folk. Så någorlunda uppdaterad är hon, fast på fel saker. Vill du ha en fridfull stund så välkommen.

2008-08-11 @ 19:06:29
URL: http://onlytendollah.blogspot.com
Postat av: maria

Glad var min tanke, att du sedan väljer att äta dom och bli tjock får ligga på ditt ansvar.. :)

2008-08-12 @ 23:01:44
URL: http://amria.blogg.se/
Postat av: Fanny

hej vännen..!

Alllt bra?

Puss & Kram

2008-08-17 @ 23:52:52
URL: http://pintet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback