Ignore the scars within..

Har en ledig måndag och följde med Pelle, hans dam och Nettan till Cloetta i Ljungsbro. Farligt att släppa in en "nykter chokladalkoholist" som mig bland all den där chokladen med till synes billigare priser. Jag behöll dock hyffsad kontroll och köpte bara lite lagom med snask med hem. Mest lazy days annars, blir mycket OS-tittande.. nu är det dock snart över och man kan bli normal igen.. fast om jag tänker efter så är det inte så stor skillnad egentligen.. man är rätt bra slö annars med. Maria har vart här några dagar vilket inneburit att jag blivit bortskämd till bristningsgränsen. <3

Ännu ett prov skrevs i fredags och domen kommer i morgon. Borde klarat det så är inte så orolig. Endast ett prov kvar nu (bortsett från slutprovet) sen är det no more skolbänk för mig på ett bra tag hoppas jag. Ska till Göteborg den 30 aug med. Jag och Ia ska träffa en kille för att prata om ett eventuellt singelsläpp till hösten/vintern.. So brace yourself popheads, snart är vi i en butik nära dig.

Frid kamrater!


"The things we fear the most has already happened to us.."

Kommentarer
Postat av: maria

Åhå... Choooklaaaaad...

Postat av: Pooh

Då skall jag hölla alla mina tummar, alldeles gälet!

2008-08-18 @ 22:34:52
URL: http://onlytendollah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback