Give me something I can't destroy..

Då var veckan i Göteborg över. Om vi nu då tar det från början så var det spelning på Sticky Fingers förra lördagen. Då jag dagarna innan legat däckad av influensa och vi till och med var nära ställa in ett tag hann vi inte öva nånting denna gång. Det var oxå nästan fyra månader sen sist så man kände sig lite ringrostig. Var väl knappast nåt av det bästa vi presterat men det var kul ändå. LIA'n spenderades i Sävenäs och där var arbetstempot ganska lindrigt. Dag 1 åkte jag mest med på ett radiolok och flyttade runt vagnar. Snubben som körde hette naturligtvis Glenn (vad annars i Göteborg..?) Hände inte mycket mer den dagen.. övriga dagar gick jag med en trevlig dam och fick nu bli mer delaktig i arbetet. Kul att få lite verklighet att koppla all teorin till. Fick dessutom användning för handsignalerna vi tragglat och föraren förstod till och med vad jag menade (trots att han var från Skövde). Så bromsprovare skulle man kunna bli nu iaf.. det är i princip det enda jag sysslat med i veckan. Annars har jag/vi mest degat.. nice... till en viss gräns. Hann med en fika med Louise med.. trevligt.

Man kanske borde gå ut i solen en stund...



Kommentarer
Postat av: Emma

Nice. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback