C'mon, c'mon, c'mon, c'mon...

Deltog idag åter igen i skolundervisningen efter en veckas frånvaro pga spetälska (typ). Är ganska rethostig fortfarande vilket oroar en del inför lördagens spelning. Ska ju bli grymt nice att få beträda samma scen som många storheter gjort genom åren och då vill man ju kunna prestera sitt bästa. Får väl göra så gott jag kan helt enkelt. Kommer åka mot Göteborg i morgon eftermiddag och blir sedan kvar där en vecka då nästa vecka ska spenderas i just Göteborg för bangårdspraktik. Var ganska mycket nattpass men ska ändå bli kul att komma ut i verkligheten lite efter en del pluggande. Hade prov i broms idag dessutom, gick nog sådär (får veta i morrn). Märktes att jag missat en del pga att jag vart hemma sjuk. Hoppas att jag klarade G-gränsen iaf så man slipper göra om det senare.

Nu, packa lite till.. + lite te..

Kommentarer
Postat av: tess

Fan va smaaalt

Postat av: maria

Är väl ingen grej egentligen. Jag har bloggtorka av många anledningar, mest av att jag känner att jag inte kan skriva det jag vill, och skriver istället de där konstiga smsen jag en gång skickat till folk.. En idé jag haaft länge, är väl egentligen ingen annan än jag och min syster som finner nån form av underhållning i det.. Om ens hon. Är bara 2 kvällar kvar nu, så sen slipper du skiten.. :)

2008-04-16 @ 12:47:25
URL: http://amria.blogg.se
Postat av: maria

Nä mna måste inte skriva, men jag tycker om att skriva. Så därför gör jag det. De där Sagor för natten-grejerna är konstiga och det är lite vitsen. De är interna, precis som mycket annat jag skriver oxå är.. De få som fått dem via sms tidigare kanske gillar dem, jag vet inte. Jag påminns om hur roligt jag haft det när jag skrivit dom i alla fall.. :)
I bland tänker jag att jag ska skriva ut allt som jag vill, men vem skulle må bra av det? Hur öppen ska man vara med allt i sitt liv egentligen? Blä.. För stora tankar för min lilla hjärna nu.. :)

2008-04-16 @ 22:01:47
URL: http://amria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback