You asked me why you are made of dots..

Styrde mot Hallsberg i tisdags. Pga att det inte gick nåt tåg som skulle hinna ner till Mjölby i tid under onsdagen fick jag sova över hos Jonna. Tur att hon bodde på vägen ner (inte bokstavligt..). Då jag har fukkat upp min dygnsrytm hade jag väldigt svårt att somna, + låg hela tiden och tänkte "att nu måste jag somna, jag ska ju för fan upp klockan 07:00..". Att ligga och tänka så brukar sällan hjälpa, det gjorde det inte denna gången heller. Att Jonna dessutom snarkade i ljudnivå med en mindre industri gjorde inte heller saken lättare. Somnade vid 05:00. Vaknade 07:00 av mobilens glada alarm-melodi. Rätade till frillan, snyltade frukost och drog sedan vidare mot Mjölby för tågförartester. Vi var 21 stycken denna dag som skulle göra testerna. 8 olika tester sammanlagt. Efter test nummer 1 försvann 9 st och vi var 12 kvar som fick göra övriga 7 tester. Ytterligare 5-6 personer försvann efter dessa så vi var 6-7 stycken som gick vidare till omgång 2. Lite småklurigt bitvis var det men kändes ändå som att jag hade rätt bra koll, vilket det sen visade sig att jag hade. Fick t.o.m beröm för att jag hade så få fel och för att jag var jämnbra i allt. Kul att höra! Får hoppas resten går lika bra nu med bara.. 28'e november är det som gäller för testomgång 2.

Uppsatsen.... ingen kommentar.

Kommentarer
Postat av: maria

Grattis =)

Postat av: Elin

Vad är det för slags tester? Jag förstår inte riktigt :) / elinsofia.blogg.se

2007-11-15 @ 18:47:35
Postat av: Egoina

jag är nog också för ovig för det :P

2007-11-15 @ 19:52:15
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: Elin

Jaha okej :) låter ju riktigt spännande! Ja, jag kanske får göra det :) hehe. elinsofia.blogg.se

2007-11-15 @ 20:50:20
Postat av: maria

Duktigt Jimmy! :)

2007-11-15 @ 20:56:21
URL: http://amria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback